Connex Release 2023.5

Vi går efteråret i møde med en ny Connex release! I version 2023.5 har vi introduceret nye funktioner, der vil hjælpe din projektstyring. Blandt andet kan du indstille automatiske deadlines til workflows, så du sikrer at alle opgaver får en deadline. Og med to nye administratorroller får du større fleksibilitet til at overdrage ansvaret for tildeling af brugerrettigheder. Se alle nyheder her.


Indstil en automatisk deadline på opgaver

Nu kan du tage styringen over opgavehåndtering til et nyt niveau! Med vores nyeste funktion kan du nemt konfigurere automatiske deadlines i dine workflows. Dette betyder, at hvis en bruger ikke manuelt vælger en deadline, tilføjes opgaven automatisk en deadline med det opsatte antal dage. Med denne feature sikrer du, at alle opgaver oprettet med dit workflow har en klar tidsramme, og øger dermed chancen for, at de ansvarlige følger op som planlagt.

Du finder den nye funktion, når du opretter eller ændrer i et workflow i administrationsmodulet.

 
 
 
 

Nye administratorroller til brugergrupper og kommunikationskanaler

Nu bliver det endnu lettere for dig at administrere brugergrupper og kommunikationskanaler. Som projektadministrator eller projektejer, kan du tildele to nye roller til brugere i Connex:

Brugergruppeadministrator

Den nye brugergruppeadministrator rolle kan invitere og fjerne brugere fra brugergrupper, de administrerer. Du finder den nye rolle i brugergruppemenuen i administrationsmodulet.

Gruppeadministrator

Brugere med rollen som gruppeadministrator har mulighed for at invitere og fjerne brugere fra specifikke grupper de administrer i en kommunikationskanal. De kan også oprette undergrupper inden for den gruppe de styrer.

Med disse nye administratorroller ønsker vi at give dig mere fleksibilitet over din administration af brugergrupper og kommunikationskanaler.

 

Oversigt over alle nye funktioner, forbedringer og rettelser i Connex

Connex Release 2023.5 | 21. september 2023

Workflows

  • Ny funktion: Automatisk deadline

    • Projektadministratorer og projektejere kan nu indstille en automatisk deadline til workflows. Datoen bliver indstillet efter antal valgte dage der tilføjes opgaven.

    • Alle opgaver oprettet med et workflow der har en automatisk indstillet deadline, vil få sat denne deadline.

    • Brugere kan stadig manuelt ændre denne deadline.

Kommunikationskanaler

  • Ny funktion: Gruppeadministrator for kommunikationskanaler.

    • Projektadministratorer og projektejere kan nu tildele brugere rollen “Gruppeadministrator”.

    • Gruppeadministratorer kan invitere og fjerne brugere til den gruppe de administrerer.

    • Gruppeadministratorer kan oprette undergrupper til den gruppe de administrerer.

Brugergrupper

  • Ny funktion: Brugergruppeadministrator

    • Projektadministratorer og projektejere kan nu tildele brugere rollen “Brugergruppeadministrator”

    • Brugergruppeadministratorer kan invitere og fjerne brugere til den brugergruppe de administrerer.

Firmakonto

  • En udfordring hvor kontraktnummer feltet var markeret som obligatorisk ved opgradering af projekt abonnement, er blevet rettet.

  • En udfordring hvor teksten “ingen” manglede, hvis kontraktnummer ikke blev udfyldt, er blevet rettet.

Opgaver

  • En udfordring hvor opgaveinformationen ikke blev opdateret korrekt efter skift til relateret opgave, er blevet rettet.

Mobil

  • En udfordring hvor “tilbage” knappen ikke blev vist, da den var hvid på en hvid baggrund, er blevet rettet.

  • En udfordring hvor “Send kommentar” knappen ikke var synlig, hvis der var to eller flere filer vedhæftet kommentaren, er blevet rettet.

 
 

Se vores tidligere Connex Release her: